درمانی, لباس های لاغری

درمان واریس و بیماری های قلبی عروقی و تنفسی با لباس های لاغری ایتال فیت

🔴 ورزش با لباس های لاغری ایتال فیت
(سکوسوئیت ها و امیدوسوئیت ها ) یک روش تمرینی جدید است که در راستای کاهش موارد زیر عمل میکند:

کاهش بیماری های قلبی و عروقی
✅ افزایش هموگلوبین خون و تقویت سیستم خون رسانی
✅ کاهش اضطراب و تپش قلب
✅ کاهش واریس
✅ اکسیژن گیری بیشتر خون
✅ کاهش وزن،
✅ کالری سوزی و فرم دهی به عضلات بدن .

سکوسوئیت

1- درمان بیماری قلبی با ورزش توسط لباس های لاغری ایتال فیت

✅ امروزه یکی از راه‌های درمان مشکلات قلبی، ورزش است، در حین ورزش عروق خونی گشاد شده و فرآیند خون‌رسانی با سرعت بیشتری انجام می‌شود. حال تصور کنید فرآیند خون‌رسانی به بدن به صورت همزمان در تمام بدن صورت گیرد. استفاده از لباس های لاعری ایتال فیت می‌تواند این پروسه را بشدت افزایش دهد.

2. ورزش با لباس های لاغری ایتال فیت و رابطه آن با افزایش هموگلوبین خون

✅طی فعالیت ورزشی با لباس های لاغری ایتال فیت ، فعالیت تنفسی یا هوازی به شدت بالارفته و میزان هموگلوبین خون افزایش می‌یابد. در نتیجه این هموگلوبین‌ها قادر هستند مقدار بیشتری اکسیژن به سلول‌ها انتقال دهند و در نهایت کالری سوزی و از طرفی چربی سوزی نیز رخ می‌دهد. نتیجه این پدیده، کاهش تری‌گلیسرید و کاهش کلسترول خون است که میزان متعادل آن در بدن با ورزش ظاهر می‌شود.

3- علت کاهش تپش قلب و اضطراب با ورزش توسط لباس های لاغری ایتال فیت

✅ ورزش در بیست دقیقه با لباس های لاغری ایتال فیت، عضله‌های قلب را تقویت کرده، در نتیجه می‌توانند خون را با قدرت بیشتری در رگ‌ها پمپاژ کرده و در نتیجه میزان ضربان در دقیقه را کاهش دهند.

4- علت درمان واریس توسط ورزش با لباس های لاغری ایتال فیت

✅ یکی دیگر از ویژگی‌های ورزش با لباس های لاغری ایتال فیت ، این است که با انقباض عضله‌های پا، خون بیشتری به قلب برگشت می‌کند، و از ایجاد واریس در پاها جلوگیری می‌کند.

5-  اکسیژن گیری بیشتر خون ، با ورزش توسط لباس های لاغری ایتال فیت

✅ افرادی که با لباس های لاغری ایتال فیت ورزش می‌کنند، درصد بیشتری از سیستم تنفسی خود را به کار می‌گیرند و افزایش حجم تنفسی در طول شب و روز منجر به بالارفتن مقدار اکسیژن خون شده و اندام‌ها زودتر ریکاوری می‌شوند. با بالا رفتن حجم اکسیژن، ورزشکار زود خسته نمی‌شود و با کارایی بیشتری در طول شبانه روز به فعالیت خود ادامه می‌دهد. با ورزش کردن توسط این لباس ها میزان اکسیژن گیری در هر بار تنفس، بیشتر از حالت نرمال است.

6- هیدراته کردن بدن ( رساندن آب کافی به تمام بافت ها )

✅ از آنجاییکه قبل ( نیم لیتر ) و بعد (نیم لیتر ) و حتی در حین ورزش ( ۲۵۰ سی سی ) با لباس های لاغری ایتال فیت باید آب کافی بنوشیم ، پس در نتیجه در پی ورزش با این لباس ها امر هیدراته کردن بدن را اجرا میکنیم .
یکی از کارهای بسیار ضروری برای حفظ سلامت بدن این است که آن را هیدراته کنید. هیدراته کردن (hydration) یعنی رساندن آب کافی به سلول‌های بدن. این کار به حفظ سطح اکسیژن خون کمک می‌کند و خون به راحتی می‌تواند مواد مغذی و اکسیژن را به همه نقاط بدن برساند. از آن سو، اگر بدن هیدراته نباشد ممکن است به بافت‌های عضلانی آسیب برسد.

سوالات لباس لاغری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *