ورزشی

ای ام اس ایتال فیت و بوکس

🥊بوکس به عنوان یک ورزش رزمی به آمادگی بدنی کمک کرده و باعث تقویت قدرت، سرعت، چابکی، هماهنگی دست و چشم و استقامت در بوکسور ها می شود.

😔 متاسفانه بسیاری از بوکسور های به دلیل ضربات مشت سنگینی که رد و بدل می کنند دچار تورم مفاصل در انگشتان و آرتروز می شوند و همچنین دیسک کمر، بدین صورت که ، بوکسور ها از قسمت پایین کمر خود برای زدن مشت های قدرتمند تر استفاده می کنند، بنابراین توصیه می شود که افراد مبتلا به دیسک کمر از انجام ورزش بوکس خودداری کند چون می تواند بیماری آن ها را تشدید کند.

🔶️ وقتی بوکسورها در تمرینات خود از ای ام اس ایتال فیت EMS Italfit استفاده کنند ۴۰ درصد قدرت عضلانی آنها بیشتر از قبل خواهد شد و عضله های دور مفاصل خصوصا ستون فقرات از قدرت بالاتری برخوردار میشوند و مانع از بروز مشکلاتی نظیر دیسک کمر و .. میشوند زیرا هرچه عضله های اطراف مفاصل قوی تر باشند ، ( بر اثر فشار زیاد در حین تمرین و مسابقه ) مفصل آسیب کمتری میبیند .
💪 بوکسور ها این قدرت بی اندازه به عضله را فقط و فقط با ای ام اس ایتال فیت میتوانند به عضله های خود بدهند .
و همچنین افرادی که در این ورزش دچار آسیب و منع ورزش شده اند، با ای ام اس ایتال فیت که suit های بسیار سبک و کارآمدی دارد میتوانند عضلات خود را تقویت کنند و از تحلیل عضلات به علت آسیب و محروم شدن از ورزش جلوگیری کنند و در جلسات پی در پی قدرت بدنی خود را بهبود بخشند بدون فشار به مفصل فقط و فقط با اس ام اس ایتال فیت .

✏️محقق :
آمنه محمدخانلو ،
کارشناس ارشد تغذیه
کارشناس ورزش و فیزیولوژی بدن از لندن
دارای مدرک PT از لندن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *